Wednesday, May 9, 2007

Promovarea ceaiului

Descopar din ce in ce mai multi adepti ai ceaiului in Romania. Imi pare bine. In aprilie citeam pe blogul Ionelei Aman despre "Adunarea iubitorilor de ceai" si am aflat ca ea, impreuna cu George Toma lucreaza la un afis pentru promovarea consumului de ceai. Luni l-au terminat si l-am putut vizualiza. Este o idee interesanta totusi cred ca mai trebuie lucrata (gasesc eu nod in papura)...



In orice caz este un inceput bun si ii felicit pentru initiativa!



PS: Reclama mea favorita ramane cea inspirata parca din filmul Edward Scissorshands, apartinand agentiei JWT Cairo, Egypt, creata pentru Lipton.




2 comments:

ggrosseck said...

Te-am nominalizat pentru Ziua Blogurilor.

Anonymous said...

Foarte dragut acest blog.Ieri am primit un offline de la un prieten cu adresa blogului si mi-a stat toata ziua gandul la el.De curand m-am angajat intr-o ceainarie,n-o sa-i spun numele ca sa nu se considere reclama gratuita:),...am un prieten care a lucrat aproape un an intr-o ceainarie si datorita lui am prins "gustul ceaiului"...iar cand mi s-a oferit ocazia sa lucrez intr-un astfel de loc,am acceptat cu cea mai mare placere.Si mai ales,mi se par o idee geniala sa se promoveze ceaiul,numai cand te gandesti la senzatia de bunastare pe care o ai ...sunt convinsa ca daca ar bea mai multi oameni ceai ,ar deveni mai relaxati,ar uita o clipa de probleme si ar aparea un zambet pe fata trecatorilor,din ce in ce mai gri si indiferenti pe strada.